En legende lærerfaglighed
30. maj, 2022
I dette afsnit af Playful Learning Podcast går vi tæt på Natasja Bechs legende lærerfaglighed. Vi har spurgt hende, hvordan de...
De studerendes perspektiv på legende undervisning
16. maj, 2022
Hvilken betydning har legende undervisning for de studerendes læreprocesser på pædagog- og læreruddannelsen? Det undersøger v...
Playful Learning på Folkemødet
11. maj, 2022
Playful Learning glæder sig til at være en del af Børne- og Ungescenen på årets folkemøde og afholder to debatter om skoleb...
Hertuginden af Cambridge besøger Playful Learning-programmet
22. februar, 2022
Playful Learning-programmet på landets pædagog- og læreruddannelser er inspirationskilde for The Royal Foundation's Centre for ...
En legende og skabende aften for børn i PlayLab
28. oktober, 2021
Københavns Professionshøjskole deltog i Kulturnatten 2021 med arrangementet ’Legende og skabende uddannelser’, hvor 250 stud...
Børnene viser os, hvad der giver mening for dem
13. oktober, 2021
En legende tilgang til undervisning giver børnene mulighed for at skabe deres egne sammenhænge i overgangen fra børnehave til s...
Legekvaliteter i undervisning
27. juni, 2021
Hvordan kan kvaliteter fra legen træde frem i undervisning, og hvad bidrager de med? ...
Nyt afsnit af Playful Learning-podcast med Lene Tanggaard
27. maj, 2021
I Playful Learning Podcast har vi besøg af Lene Tanggaard, som er rektor på Designskolen Kolding. ...
Nyt afsnit af Playful Learning-podcast med Rikke Toft Nørgård
27. maj, 2021
I dette afsnit har vi besøg af Rikke Toft Nørgård, som er lektor på DPU, Aarhus Universitet. ...

Mest læste

Vores mest populære historier

Den legende tilgangs betydning

En artikelserie om vores udviklingsarbejdes betydning for studerende og børn.