Debat: Mod til at fejle i en perfekthedskultur
24. august, 2022
Nu kan du se eller lytte til den fulde udgave af vores debatter 'Mod til at fejle i en perfekthedskultur' på Børne- og Ungescene...
Debat: Lyst til at lære i folkeskolen
15. august, 2022
Nu kan du se eller lytte til den fulde udgave af vores debatter 'Lyst til at lære i folkeskolen' på Børne- og Ungescenen på ...
En legende lærerfaglighed
30. maj, 2022
I dette afsnit af Playful Learning Podcast går vi tæt på Natasja Bechs legende lærerfaglighed. Vi har spurgt hende, hvordan de...
De studerendes perspektiv på legende undervisning
16. maj, 2022
Hvilken betydning har legende undervisning for de studerendes læreprocesser på pædagog- og læreruddannelsen? Det undersøger v...
Playful Learning på Folkemødet
11. maj, 2022
Playful Learning glæder sig til at være en del af Børne- og Ungescenen på årets folkemøde og afholder to debatter om skoleb...
Hertuginden af Cambridge besøger Playful Learning-programmet
22. februar, 2022
Playful Learning-programmet på landets pædagog- og læreruddannelser er inspirationskilde for The Royal Foundation's Centre for ...
En legende og skabende aften for børn i PlayLab
28. oktober, 2021
Københavns Professionshøjskole deltog i Kulturnatten 2021 med arrangementet ’Legende og skabende uddannelser’, hvor 250 stud...
Børnene viser os, hvad der giver mening for dem
13. oktober, 2021
En legende tilgang til undervisning giver børnene mulighed for at skabe deres egne sammenhænge i overgangen fra børnehave til s...
Legekvaliteter i undervisning
27. juni, 2021
Hvordan kan kvaliteter fra legen træde frem i undervisning, og hvad bidrager de med? ...

Mest læste

Vores mest populære historier

Den legende tilgangs betydning

En artikelserie om vores udviklingsarbejdes betydning for studerende og børn.