PlayBook 4
30. november, 2023
Playful Learning udgiver PlayBook 4. Sammen har vi undersøgt, hvad leg og legende tilgange betyder for børn i dagtilbud og skole...
Faglige samspil udforsker legens muligheder i børnehave og skole
25. januar, 2023
Hvad får fagprofessionelle i dagtilbud og skoler ud af at anvende en legende tilgang? Det får du to bud på i artiklen her: I 20...
Playful Learning udgiver sin tredje PlayBook
17. januar, 2023
PlayBook 3 samler op på de sidste fire års udviklingsarbejde på pædagog- og læreruddannelsen samt efter- og videreuddannelse....
EXPLO 22: På ekspedition i legen
14. december, 2022
I november var 350 dagplejemødre, pædagoger, lærere, dagtilbuds- og skoleledere, undervisere og forskere samlet og klar til en ...
Debat: Mod til at fejle i en perfekthedskultur
24. august, 2022
Nu kan du se eller lytte til den fulde udgave af vores debatter 'Mod til at fejle i en perfekthedskultur' på Børne- og Ungescene...
Debat: Lyst til at lære i folkeskolen
15. august, 2022
Nu kan du se eller lytte til den fulde udgave af vores debatter 'Lyst til at lære i folkeskolen' på Børne- og Ungescenen på ...
En legende lærerfaglighed
30. maj, 2022
I dette afsnit af Playful Learning Podcast går vi tæt på Natasja Bechs legende lærerfaglighed. Vi har spurgt hende, hvordan de...
De studerendes perspektiv på legende undervisning
16. maj, 2022
Hvilken betydning har legende undervisning for de studerendes læreprocesser på pædagog- og læreruddannelsen? Det undersøger v...
Playful Learning på Folkemødet
11. maj, 2022
Playful Learning glæder sig til at være en del af Børne- og Ungescenen på årets folkemøde og afholder to debatter om skoleb...

Mest læste

Vores mest populære historier

Den legende tilgangs betydning

En artikelserie om vores udviklingsarbejdes betydning for studerende og børn.