Legende tilgange til teknologiforståelse skaber flere deltagelsesmuligheder
10. oktober, 2023
Det er en af konklusionerne i Play@Hearts evalueringsrapport, som udkom den 15. september 2023. Rambøll har udarbejdet evaluering...
Co-teaching som redskab til kompetenceudvikling og kapacitetsopbygning
6. juni, 2023
Hvad er co-teaching, og hvordan kan det bidrage til skoleudvikling? Artiklen ”Co-teaching og playful skoleudvikling – sammen f...
Play@Heart: Inspiration til din legende undervisning og teknologiforståelse
13. april, 2023
Find inspiration til at anvende legende tilgange til undervisning, der kan understøtte udvikling af teknologiforståelse i fem ny...
Skolerne er i gang med en kulturforandring
23. februar, 2023
Først udviklede Højslev Skole og Skovvangskolen PlaySpaces, hvor elever og lærere kunne eksperimentere med teknologi i undervis...
Sydmors Skole gør teknologien tilgængelig for legende børn
13. februar, 2023
Sydmors Skole har afprøvet flere forskellige måder at gøre teknologien til en del af hverdagen for skolens elever. Fællesnævn...
Pædagoger og lærere fra Play@Heart får nye kompetencer
5. december, 2022
24 pædagoger og lærere efteruddanner sig til at planlægge og gennemføre undervisning med særligt fokus på legende tilgange o...
Spil dig til teknologiforståelse
25. oktober, 2022
Lærere og konsulenter fra Play@Heart-projektet har testet et nyt læringsspil i forbindelse med projektets seminar den 30. marts ...
PlaySpace på Skansevejens Skole
16. august, 2022
Hvordan udvikler skoler læringsmiljøer med fokus på legende tilgange og teknologiforståelse? Hvordan får vi pædagogik, didak...
Løsning Skole præsenterede legende tilgang til problemløsning
24. maj, 2022
Elever fra Løsning Skole og Varnæs Skole viste på Play@Hearts Knowledge Forum, hvordan de gennem en legende tilgang har samarbe...

Mest læste

Vores mest populære historier

Den legende tilgangs betydning

En artikelserie om vores udviklingsarbejdes betydning for studerende og børn.