Pædagoger og lærere fra Play@Heart får nye kompetencer
5. december, 2022
24 pædagoger og lærere efteruddanner sig til at planlægge og gennemføre undervisning med særligt fokus på legende tilgange o...
Spil dig til teknologiforståelse
25. oktober, 2022
Lærere og konsulenter fra Play@Heart-projektet har testet et nyt læringsspil i forbindelse med projektets seminar den 30. marts ...
PlaySpace på Skansevejens Skole
16. august, 2022
Hvordan udvikler skoler læringsmiljøer med fokus på legende tilgange og teknologiforståelse? Hvordan får vi pædagogik, didak...
Løsning Skole præsenterede legende tilgang til problemløsning
24. maj, 2022
Elever fra Løsning Skole og Varnæs Skole viste på Play@Hearts Knowledge Forum, hvordan de gennem en legende tilgang har samarbe...
Play@Heart præsenterer nyt designværktøj 'Rumkompasset'
10. maj, 2022
I en ny artikel fra Play@Heart-projektet, kan du læse om de pædagogiske og designmæssige overvejelser bag udviklingen af PlaySp...
Teknologi kan gøre undervisningen til en leg
5. april, 2022
På Sct. Hans Skole i Odense bruger lærerne teknologi til at gøre undervisningen mere legende. Skal leg fungere, kræver det bla...
Play@Heart inviterer til Fagligt Forum
30. marts, 2022
Teknologiforståelse og det legende går hånd i hånd. Mød de 12 skoler fra Play@Heart-projektet og hør om deres erfaringer fra...
Nyt internationalt samarbejde skal styrke Play@Heart
8. december, 2021
Play@Heart har etableret et samarbejde med tre amerikanske partnere for at styrke kvaliteten og netværket omkring den legende til...
Udvikling af PlaySpaces i Play@Heart
5. november, 2021
De deltagende skoler i Play@Heart er i gang med at udvikle nytænkende læringsmiljøer. ...

Mest læste

Vores mest populære historier

Den legende tilgangs betydning

En artikelserie om vores udviklingsarbejdes betydning for studerende og børn.