En meningsfuld måde at tale om det legende
14. oktober, 2021
Kan brugen af tarotkort være vejen til en konkret dialog om det legende i undervisningen og praksis?...
Børnene viser os, hvad der giver mening for dem
13. oktober, 2021
En legende tilgang til undervisning giver børnene mulighed for at skabe deres egne sammenhænge i overgangen fra børnehave til s...
Mød en af lærene i Play@Heart
12. oktober, 2021
Få en introduktion til Play@Heart-projektet ...
Legekvaliteter i undervisning
27. juni, 2021
Hvordan kan kvaliteter fra legen træde frem i undervisning, og hvad bidrager de med? ...
Play@Heart er nu sparket i gang sammen med skoler og UC’er
17. juni, 2021
De 12 deltagende skoler i Play@Heart deltog d. 3. juni i et kick off-arrangement sammen med projektets 18 konsulenter. Målet var ...
Nyt afsnit af Playful Learning-podcast med Lene Tanggaard
27. maj, 2021
I Playful Learning Podcast har vi besøg af Lene Tanggaard, som er rektor på Designskolen Kolding. ...
Nyt afsnit af Playful Learning-podcast med Rikke Toft Nørgård
27. maj, 2021
I dette afsnit har vi besøg af Rikke Toft Nørgård, som er lektor på DPU, Aarhus Universitet. ...
Utopiske konstruktioner
26. maj, 2021
I konstruktionslegen bygger de pædagogstuderende sig til nye erkendelser. ...
Leg For Dig er vores nye udviklingsprojekt målrettet pædagogisk personale
3. maj, 2021
Gennem tæt samarbejde med pædagogisk personale i hele landet vil Leg For Dig-projektet udforske og kvalificere nytænkende efter...

Mest læste

Vores mest populære historier

Den legende tilgangs betydning

En artikelserie om vores udviklingsarbejdes betydning for studerende og børn.