Løsning Skole præsenterede legende tilgang til problemløsning
24. maj, 2022
Elever fra Løsning Skole og Varnæs Skole viste på Play@Hearts Knowledge Forum, hvordan de gennem en legende tilgang har samarbe...
De studerendes perspektiv på legende undervisning
16. maj, 2022
Hvilken betydning har legende undervisning for de studerendes læreprocesser på pædagog- og læreruddannelsen? Det undersøger v...
Playful Learning på Folkemødet
11. maj, 2022
Playful Learning glæder sig til at være en del af Børne- og Ungescenen på årets folkemøde og afholder to debatter om skoleb...
Play@Heart præsenterer nyt designværktøj 'Rumkompasset'
10. maj, 2022
I en ny artikel fra Play@Heart-projektet, kan du læse om de pædagogiske og designmæssige overvejelser bag udviklingen af PlaySp...
Webinar: Gå på opdagelse i PlayLab
28. april, 2022
Hvad er det egentligt der gør et PlayLab til et PlayLab? Er det de materialer, du kan finde i rummet? Er det den særlige farve p...
Teknologi kan gøre undervisningen til en leg
5. april, 2022
På Sct. Hans Skole i Odense bruger lærerne teknologi til at gøre undervisningen mere legende. Skal leg fungere, kræver det bla...
At træde ind i en rolle - et dramaturgisk blik på leg
4. april, 2022
Hvad kan dramaturgi gøre for undervisningen med legende tilgange? Hvad betyder det for den pædagog- eller lærerstuderende at sp...
Webinar: Stå af ræset og leg
1. april, 2022
Hvordan håndterer vi bedst muligt legende tilgange til læring i en uddannelseskultur, der er præget af et hastigt tempo, effekt...
Play@Heart inviterer til Fagligt Forum
30. marts, 2022
Teknologiforståelse og det legende går hånd i hånd. Mød de 12 skoler fra Play@Heart-projektet og hør om deres erfaringer fra...

Mest læste

Vores mest populære historier

Den legende tilgangs betydning

En artikelserie om vores udviklingsarbejdes betydning for studerende og børn.