Ny forskningsartikel udvikler begrebet om legekvaliteter
8. november, 2021
Under 3 designeksperimenter, der er skabt i forbindelse med P+Ls udviklingsprojekt, har professor Helle Marie Skovbjerg og seniorf...
Udvikling af PlaySpaces i Play@Heart
5. november, 2021
De deltagende skoler i Play@Heart er i gang med at udvikle nytænkende læringsmiljøer. ...
Udforsk legens betydning for børn og unge i praksis
29. oktober, 2021
Leg For Dig-projektet er nu åbent for tilmeldinger for pædagogisk personale, som ønsker at gå på opdagelse i legens mulighede...
En legende og skabende aften for børn i PlayLab
28. oktober, 2021
Københavns Professionshøjskole deltog i Kulturnatten 2021 med arrangementet ’Legende og skabende uddannelser’, hvor 250 stud...
En meningsfuld måde at tale om det legende
14. oktober, 2021
Kan brugen af tarotkort være vejen til en konkret dialog om det legende i undervisningen og praksis?...
Børnene viser os, hvad der giver mening for dem
13. oktober, 2021
En legende tilgang til undervisning giver børnene mulighed for at skabe deres egne sammenhænge i overgangen fra børnehave til s...
Mød en af lærene i Play@Heart
12. oktober, 2021
Få en introduktion til Play@Heart-projektet ...
Legekvaliteter i undervisning
27. juni, 2021
Hvordan kan kvaliteter fra legen træde frem i undervisning, og hvad bidrager de med? ...
Play@Heart er nu sparket i gang sammen med skoler og UC’er
17. juni, 2021
De 12 deltagende skoler i Play@Heart deltog d. 3. juni i et kick off-arrangement sammen med projektets 18 konsulenter. Målet var ...

Mest læste

Vores mest populære historier

Den legende tilgangs betydning

En artikelserie om vores udviklingsarbejdes betydning for studerende og børn.